عضو رسمی انجمن غرفه سازان ایران
عضو رسمی انجمن غرفه سازان ایران
عضو رسمی انجمن غرفه سازان ایران
عضو رسمی انجمن غرفه سازان ایران
عضو رسمی انجمن غرفه سازان ایران
عضو رسمی انجمن غرفه سازان ایران
غرفه نمایشگاهی بر اساس زوايایی نمايشي به چهار دسته تقسيم مي شوند
غرفه نمایشگاهی معمولی یا ردیفی (خطی) Linear stand
غرفه نمایشگاهی معمولی یا خطی از سه طرف با غرفه های همجوار دارای دیواره های مشترک می باشد و از یک طرف به سمت راهرو راه دارد و قابل دیدن بازدیدکنندگان می باشد که به غرفه یک بر نیز معروف است. معمولا بهترین گزینه برای انتخاب غرفه نمایشگاهی خطی، غرفه هایی هستند که دارای عرض بیشتر و عمق مناسبی باشند، در واقع برای انتخاب یک غرفه خطی باید به پهنا و عمق اینگونه غرفه ها توجه شود. به این غرفه ها بدلیل قرار گرفتن در کنار یکدیگر و یک ردیف، غرفه ردیفی نیز اطلاق می شود.
غرفه نمایشگاهی نبشی ( گوشه) Corner stand
غرفه نمایشگاهی نبشی در مقایسه با غرفه های خطی از ارزش بالاتری برخوردار هستند زیرا از دو سمت با دیگر غرفه ها همجوار و همسایه می باشند و دارای دیواره مشترک و از دو طرف دیگر به سمت راهرو باز می باشند. امکان قابل دیده شدن از دوطرف را دارند و طراحی و چیدمان آن پرهزینه تر و سخت تر می باشد.
غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای (انتهایی) End stand
به این گونه غرفه ها غرفه های دوبر و یا دو نبش نیز گفته می شود
در مقایسه با غرفه نمایشگاهی نبشی غرفه های شبه جزیره ای از محبوبیت بیشتری در بین مخاطبین برخوردار است زیرا این گونه غرفه ها سه وجه قابل دیده شدن توسط بازدیدکنندگان را دارند و فقط یک طرف مسدود می باشد و بازدید کننده بیشتری را جذب می نمایند. به این غرفه ها با توجه به اینکه از سه طرف به راهرو راه دارد غرفه سه بر نیز گفته می شود.
غرفه نمایشگاهی جزیره ای Island stand
بهترین گزینه برای انتخاب غرفه نمایشگاهی غرفه های جزیره ای می باشند چون از چهار طرف به راهرو راه دارند و از تمام زوایا قابل دید و دسترسی می باشند. این نوع غرفه ها دارای ارزش بالای هستند به اين غرفه ها، غرفه هاي بلوكي نيز گفته مي شود
نمایشگاه ها همیشه می توانند به عنوان یک سکوی پرتاب خوب برای کسب و کار شما عمل نمایند. اگر شما نیز می خواهید تا بیشتر کار و حرفه خود را به دیگران بشناسانید نمایشگاه ها دقیقا برای همین منظور می باشند. شما می توانید با شرکت در نمایشگاه مرتبط با نوع کسب و کارتان به سادگی به عنوان یک ...
ادامه مطلبغرفه نمایشگاهی درعرصه تبلیغات و بازاریابی به بیانی گوینده کلام و رساننده پیام فروشنده به مخاطب است که درصورت واضح بودن و رسا بودن ساخت غرفه نیازی به تفسیر و ترجمه نخواهد داشت. از این رو طراحی غرفه نقش بسزایی در مطرح شدن شما میان سایر غرفه های نمایشگاهی دارا می باشد. طراح غرفه باید با درک کامل از ...
ادامه مطلباهمیت طراحی در غرفه سازی غرفه سازی نمایشگاه با استفاده از اشکال طراحی های مختلفی تولید می گردند، البته غرفه سازی نمایشگاه وابستگی شدیدی به نوع نمایشگاه و قوانین برگزار کننده و محل نمایشگاه دارد و ساخت غرفه برای هر یک از این شرایط با شرایط دیگر کاملا متفاوت می باشد. مراحل و زمان غرفه سازی نمایشگاه و غرفه آرایی ...
ادامه مطلبیک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند است که توسط آن می توان تکنیک های نوین فروش و جذب مشتری را تجربه کرد غرفه نمایشگاهی مکانی برای نمایش فعالیت ها و محصولات هر شرکت می باشد. به همین دلیل است که غرفه سازی نیاز به برنامه ریزی دقیق از طرف شرکت کننده و ایده های خلاقانه طراح غرفه است. در ...
ادامه مطلب021-44230983
تلفکس 44230952-021
09906767501 تلگرام / واتس اپ
info@abansazeh.ir
آدرس: مرزدان -خیابان ابراهیمی- برج الوند –طبقه سه – واحد 310